اسامی افراد بالا آمده گروه A, B



برای دیدن به ادامه مطلب بروید.......



     گروه A

گروه B

نظرات 1 + ارسال نظر
msadegh جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

با 3 نفر محترمی که پایین جدولن ؛
3-0 بردو باخت داشتم
یعنی بازی انجام نشده از بخت بد!
با نوید هم چون 2 روز نتم قطع بود نرسیدم بازی کنم
روز آخر هم که نتم وصل شد ندیدمش
و اینکه امروز روز جمعست
هنوز تموم نشده که:D
شنیدم نویدم چند روز on نبوده
خب من چیکار باس بکنم؟
وقتی یکی نیستش 3-0 بازیو به نفع حریفش میزنن نه تقسیم میکنن
لاقل اون 4 تا بازی مشکل نتی بود نتونستیم بازی کنیم
امتیازا تقسیم شد،اینجا که دیگه مشکل از من نیس به اونصورت!
نظر من اینه چون نویدم پیداش نمیشه
لاقل یه بازیه حذفی بین من و امیر بذازین اگه راضیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد